Reklama firmy to kluczowy element, ułatwia dojście do sukcesu. Na rynku trudno o markę, która triumfuje bez uprzedniego promowania jej. Niezastąpione znaczenie ma dbanie o kontrahentów już od pierwszych chwil funkcjonowania firmy. Nowy Rok, lunch biznesowy, spotkanie służbowe? Wszelkie upominki to zawsze doskonały pomysł. Najlepiej, aby były to gadżety reklamowe z logo, które są pożądane przez klientów. Oferta jest bardzo bogata. Na co warto zwrócić uwagę?
Gadżety dla firm – tradycyjny wybór czy modny pomysł?
Co jest najczęściej wybieranym gadżetem reklamowym? To klasyczny długopis z logo firmy. To standardowy produkt, który dostaje się przy niemal wszystkich spotkaniach biznesowych. Jest upominkiem praktycznym, pożądanym i zawsze mile widzianym. Jest przydatny dla każdego, szczególnie gdy jest dobrej jakości długopisem lub eleganckim piórem. Kubki czy też termosy reklamowe to klasyczny pomysł na prezent dla kontrahentów. Tego typu gadżety reklamowe są równie mile widziane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Przydają się zawsze, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Ciekawym i mniej popularnym pomysłem jest wybór kubka termicznego zamiast standardowego porcelanowego. Butelki wielorazowego użytku są interesującą propozycją. To dobry gadżet reklamowy, który uwypukli dbanie firmy o środowisko, a taki odbiór firmy jest szczególnie na topie.
Może jednak coś mniej standardowego i bardziej nowoczesnego? Niestandardowe pomysły pozostają w pamięci, dlatego bardzo dobrym pomysłem są praktyczne gadżety dla firm. Funkcjonalnym prezentem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Idąc za duchem czasu można rozważyć nawet ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Powerbank oraz pendrive to zawsze dobrze widziana elektronika. Jednak lokalizator kluczy z logo będzie bardziej zapadającym w pamięć prezentem dla klienta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś nietuzinkowego i funkcjonalnego?
Plecaki i torby są dobrze postrzeganym prezentem, choć trochę oklepanym. Mniej oczywistym gadżetem reklamowym będzie kompas albo krokomierz reklamowy. Zbliżający się okres urlopowy to czas, kiedy można rozdawać typowo wakacyjne gadżety reklamowe i zawsze spotkają się z miłym przyjęciem: ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Pod tym względem ogranicza jedynie wyobraźnia oraz wymagania docelowej grupy klientów, do których planuje się dotrzeć. Klient jest najważniejszy i to on przede wszystkim powinien być zadowolony z otrzymanego prezentu. Najlepiej dobierać gadżety reklamowe pod konkretne osoby oraz ich zainteresowania.
Odzież z logo wydaje się być zawsze trafionym produktem reklamowym, bez względu na branżę. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których zwykle się korzysta. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Prezenty powinny być ładne, ale również praktyczne i dobrej jakości. To umożliwi związanie klienta z daną marką dzięki funkcjonalnemu upominkowi, który przypadnie do gustu. Na co przede wszystkim warto zwrócić uwagę? Powinno to być uzależnione od branży i marki, w której dana firma działa. Łączone prezenty są dobrym rozwiązaniem: tradycyjne z nowoczesnymi. Połączenie tradycyjnego długopisu oraz kubka znacznie lepiej zapadnie w pamięć, gdy będą stanowiły komplet prezentowy z akcesoriami reklamowymi do telefonów.