Koperty kurierskie z własnym nadrukiem

0
23
Koperty kurierskie z własnym nadrukiem

Koperty kurierskie z własnym nadrukiem są bardzo często używane przez wszelkie sklepy internetowe, które wysyłają towar do klientów (kurierem, paczkomatem) i chcą pokazać profesjonalizm sklepu internetowego.

Własny nadruk na kopercie kurierskiej to idealna forma reklamy. Nadruk na tzw. foliopaku kurierskim może być dowolny – może być to zarówno tylko logo firmy, jak i cały baner reklamowy z danymi i numerem telefonu firmowego. Własny nadruk można wykonać zarówno na standardowych foliopakach, kopercie kurierskiej z dwiema taśmami, jak i perforacją, czy tych z uchwytem. Foliopaki mogą być wykonane z folii jednowarstwowej, jak i wielowarstwowej. Wszystko jest uzależnione od wysyłanego towaru – jego wagi, delikatności i wielkości. Folia wielowarstwowa ma znacznie większą wytrzymałość na uszkodzenia.

Jakie parametry kopert kurierskich mamy do wyboru?

Oprócz rodzaju nadruku, jego kolorystyki i wielkości możemy oczywiście wybrać odpowiednią do naszych potrzeb kopertę. Jeśli chodzi o zgrzew – mamy do wyboru zgrzew boczny (dzięki czemu znacznie łatwiej będzie umieścić nieco większe towary w kopercie, bo wejście do koperty będzie znacznie szersze) lub zgrzew górny.
Dodatkowo klient może wybrać koperty typowo jednorazowe, które, by otworzyć, trzeba zniszczyć. Jest to dobre wyjście w przypadku sklepów internetowych oraz w firmach, gdzie kluczowa jest prywatność i wrażliwe dane znajdują się w kopercie – wtedy każda jej próba otwarcia pozostawia ślad. Zamknięcia wielorazowe zaś pozwalają na wielokrotne korzystanie z koperty kurierskiej. Idealnie nadaje się takie rozwiązanie do korespondencji firmowej lub przesyłek.
Rodzaj, grubość i kolor folii również można wybrać pod siebie, dzięki czemu już sam rodzaj koperty może nawiązywać do firmy. W takim przypadku wystarczające będzie dodrukowanie logo lub banera reklamowego.

Dlaczego warto skorzystać z dedykowanych kopert kurierskich?

Koperty kurierskie z własnym nadrukiem to połączenie świetnego marketingu Państwa firmy i odpowiedniego zabezpieczenia przed uszkodzeniem wysyłanych produktów, dzięki szerokiej możliwości wyboru kopert kurierskich.
Personalizowane koperty odróżnią Państwa sklep internetowy lub firmę od konkurencji, pokazując profesjonalizm i zaangażowanie w każdy aspekt prowadzenia działalności. Tego typu marketing to nieduża inwestycja, która poprawia wizerunek firmy. Sprawia to na klientach bardzo dobre wrażenie i zwiększa prawdopodobieństwo ponownego skorzystania przez nich ze świadczonych usług.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here